גוש/ פצע קטן בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב בן 18, סובל מדימום בעת "ישיבות קשות" וניגוב חזק מגיל 15 לפחות. פעמיים בשנים האחרונות בדק איתי רופא ואמר לי שיש שם פצע ואני יכול להגיע לטחורים העניין היא שאתיול הסתכלתי וראיתי (חוץ מהפיסורות) סוג של גוש שנמצא בקצה-פנימה וחוצה (בצד הקרוב לאיבר המין ולא לאגן) , הוא אינו כואב, והוא נפתח נראה יותר כאשר אני מאמץ את השרירים שם החשש שלי שמדובר בגידול, האם זה נפוץ בגיל זה ? אם הוא לדעתי כבר תקופה ארוכה, אך לא יחסתי לו חשיבות (יתכן שהרופא או אפילו שניהם ראו אותו) האם זה מקטין את הסיכוי שזה גידול חלילה ? תודה מראש
הסיכוי לגידול בגילך הוא מזערי במיוחד שנבדקת כבר פעמיים. פנה לבדיקה חוזרת והסב את תשומת לב הבודק למה שנראה לך כבעייה.