טחור חיצוני / בהמשך ..
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שלום ד"ר כאמור הייתי אצל הפרוקטולוג והרי ממצאי הבדיקה : טחור גדוש חיצוני טחורים פנימיים שקטים . הטיפול : הרטבות מגנזיום + פרקוטגליבנול שאלותיי 1. מה הכוונה טחורים פנימיים שקטים והאם הם עלולים להתעורר " ולהרעיש " ואם כן . האם יש דרך למנוע זאת ? 2. הרטבות מגנזיום = נתנו לי מלח אנגלי ולא קבלתי הסבר מה לעשות איתו וכיצד להשתמש ? ואיך זה משתלב עם מריחת משחת הפרקוטגליבנול ? בתודה
טחורים אינם שקטים ואינם מרעישים. כוונתו כנראה היתה לטחורים קטנים שאינם גורמים לתסמינים ואינם דורשים טיפול. באשר לטחור החיצוני - הייתי מסתפק במריחת המשחה מס פעמים ביום ולא משתמש ב"מלח אנגלי" שתועלתו קטנה ויכול לגרום להרגשת כאב וצריבה..