טחור חיצוני לראשונה בחיי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר עקב שתיית אלכוהול והקאות שגרמו ככל הנראה ללחץ בפי הטבעת יצא לי טחור חיצוני כואב וקשה כבר כמה ימים סובל מכך מורח אובלפיכה האם טחור יכול להחלים ולעבור מאיליו ? האם פי טבעתי תחזור לקדמותה ? או שהדבר בעצם בלתי חזור ועלי לגשת לבדיקת רופא ? תודה
שלום כבר שבועיים עם זה ומורח כל משחה לטחורים ואין שיפור 😣
אכן קבעתי עם פרוקטולוג הכי מוקדם שתפסתי ב 7.5 עם זאת לדאבוני מקריאה פה בפורום מסתבר לי שכבר מאוחר לבצע ניקוז קרישת הדם מאחר שהדם כבר התארגן בריקמה ( ניתן לבצע ניקוז כיומיים מהופעת הטחור החיצוני קרי שתף דם התת עורי שצץ לפתע ) נותר לי רק לקוות שישלול טחורים פנמייים .. בבדיקה בתודה לתשובותיך
צדקת עבר לקח חודש וחצי למי ששואל