גרד פנימי במעיים אצל ילד
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. הילד שלי בו 8 וחצי. ילד פעיל ואוכל אוכל בריא. בערך לפני חודשיים התלונן פעם ראשונה על גירוד פנימי בתוך "התחת" . בתחילה זה הופיע ונעלם היו ימים שהיה וימים שלא. מאז הדבר הולך ומחמיר בתחילה זה הופיע בלילה ליפני השנה בעיקר. נכון להיום זה נמשך גם ביום גם בלילה וממש כל הזמן זה מציק לו הוא הולך בכל מיני הליכות עקומות בכדי שההליכה "תגרד לו בפנים" זה מעיר אותו בלילה והוא ממש צורח מרוב שמגרד לו. הוא מתאר את זה בערך כ 5 עד 10 סנטימטר פנימה מפי הטבעת "מהחור" כמו שהוא אומר. ניסינו טיפול נגד תולעים שלא עזר בכלל. מדאיג אותנו מאד נשמח לעצה ועזרה מה לעשות.
לקריאה נוספת והעמקה