טיפול לטחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי טחורים והלכתי לרופאת משפחה לבקש טיפול לא רציתי להבדק והיא אמרה שהיא לא מביאה לי מרשם בלי בדיקה של המקום ממש (היא רצתה ממש שאתפשט).. זה הגיוני??? זה טחורים בוודאות! אודה להמלצה
נו באמת.. זה טחורים בטוח.. למה ככה? השאירה אותי סובלת בלי טיפת חמלה.. אני בחיים לא אלך להבדק בדיקה כזאת מה המטרה אם אפשר כן לעזור??
למה שאני ישקר? למה שאני יגיד שיש לי טחורים כשאין לי?
אין מתן טיפול ללא בדיקה. חייבים לאבחן נכון כדי לתת טיפול נכון ולא ל"פספס" מצב אחר היכול להיות מסכן חיים. אין פה שום עניין של חמלה אלא של רפואה נכונה
הבנתי תודה
אשמח אם תתן עצה איך להתגבר על המבוכה בבדיקה הזו בטח הרבה מתביישים אני רוצה לעשות ולטפל
פשוט לבוא ולהיבדק. אין הבדל עקרוני בין בדיקה זו לכל בדיקה של חלקי גוף אחרים..