יש לי טחורים אודה לעצתך בנושא
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חושב שיש לי טחורים בגלל דם וקושי ביציאות. בן 38. הלכתי לרופאת משפחה וביקשתי להבדק בעניין זה והיא אמרה לי "אני לא אגיד לך שזה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות אבל זה חלק מהמקצוע". רופאה צעירה. אחר כך בדקתי יש לה רק 4 שנים רשיון. כמובן אחרי ההקדמה לא העזתי להבדק. חח. קיבלתי מרשם לפרוקטוגליבנול משחה ונרות והפניה לכירורג. האם לקבוע תור לרופא משפחה נוסף שזמין יותר מהכירורג או להסתפק במרשם שקיבלתי ובתור לכירורג עוד חודשיים? נראה שהנרות עוזרים דווקא. לעצתך אודה
טחורים יכולים לגרום לדימום במיוחד אם יש עצירות. אנא מציע שתיבדק ע"י כירורג/פרוקטולוג. אם יש שיפור בטיפול עם נרות הרושם הוא שאין דחיפות וניתן להמתין פרק זמן סביר עד לבדיקה