כאבים בצד שמאל למטה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור .. אני כבר שבועיים סובל מריבוי יציאות לפחות 10 פעמים ביום אני בן 31 .. הייתי אצל גסטרואנטרוליה הסברתי לו שגם לפני שנה עברתי קולונוסקופיה בגלל דם בצואה שהתגלה בסוף כתוצאה של תחורים פנימיים ..הרופא אמר לי לקחת פרובוקיטה ושזה כניראה ויראלי רק שחכתי להגיד לו שכל פעם שאני אוכל יש לי כאב בצד שמאל למטה .. לפני הגסטרו הייתי אצל חירוג ועשה לי בדיקה עם אצבע .. ולא יצא דם או משהו אבל בהפניה שנתן לגסטרו רשם לבדוק את מעי הגס מה לדעתך הכאבים שיש לי בצד שמאל למטה אחרי כל ארוחה שאני אוכל ? האם זה מעי הגס לדעתך ? ויש לי לאחרונה דם קצת בצואה הרופה הגסטרו אמר לי שזה כניראה בגלל שאני מבלה הרבה זמן בשרותים .. רציתי לשמוע את דעתך בנושא