דם לסירוגין בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שלושה שבועות התחיל להיות לי דם מפי הטבעת לסירוגין אחת לכמה ימים, מסביב לצואה ולא בתוך,הייתי אצל כירורג ביום שישי ואמר שיש לי קרע בפנים פי הטבעת, הדימום הפסיק וחזר היום שוב, תוך כמה זמן זה יתרפא לגמרי? והאם יש סיבה לחזור שוב לרופא?
יש לומר שאני בן 29, בריא, ללא מחלות במשפחה בכלל, ואין לי כאבי בטן.
לא פרטת אם קבלת טיפול מהרופא. קשה לענות על שאלתך בלי פרטים מלאים ובלי בדיקה גופנית. בד"כ קרע סתמי ברירית אמור להחלים תוך זמן קצר יחסית
קיבלתי טיפול של דרמקומבין וניפדיפין, למען האמת לא טיפלתי. בדקה אותי רופאת משפחה ואמרה שהכל תקין כי היציאות לא השתנו והתאבון לא השתנה ואין כאבים. מה עלי לעשות?