מוגלבין נמוך לאחר בעיית טחורים פנימיים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובל כבר מספר שנים ארוכות מטחורים שבאים לעיתים קרובות בעיקר טחורים פנימיים. לאחרונה הרופאת משפחה ביקשה שאבצע בדיקת דם שגרתית לוודא שהכל תקין ולאחר הבדיקה היא התקשרה אלי בהיסטריה שרמת המוגלבין שלי נמוכה מאוד ( 5.2 ) אני מאמין שזה כתוצאה מכך שבמהלך השבוע סבלתי מאוד ואיבדתי המון דם. לא פיניתי את עצמי לביה"ח כי אני מרגיש יחסית טוב אפילו התאמנתי במכון כושר.. האם יש קשר בין הטחורים התכופים שאני עובר לבין רמת מוגלבין נמוכה שכזו ?
איבוד דם בשל טחורים מדממים יכול להביא לאנמיה, אבל זה בד"כ דימום לאורך תקופה ממושכת. עליך לעבור בירור מלא כדי למצוא את סיבת האנמיה וגם טיפול להפסקת הדימום מהטחורים