שליטה על סוגרים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 36 לפני 4 חודשים עברתי ניתוח ברקטום עקב גידול , עברתי הקרנות באגן מאז אני סובלת מיציאות לא סדירות, קשה לי להתרוקן בפעם אחת , לרוב אני סובלת משילשולים והכי מטריד הוא שלא תמיד אני מצליחה לשלוט על הסוגרים . שאלתי היא האם המצב הפיך, למי ניתן לפנות ומה ניתן לעשות על מנת לשפר את איכות חיי?
האם עברת כריתת רקטום? יכול להיות שיש לך בעיה של קיבולת רקטום נמוכה נסי טיפול בביופידבק בכל אופן נסי שינוי בתזונה בהצלחה
עברתי כריתה של הרקטום. למה הכוונה קיבולת רקטום נמוכה