בדיקה בזמן ווסת מה עושים??
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. יש לי שאלה לא נעימה אבל אשמח לתשובה... מחרתיים יש לי תור לפרוקטולוג בפעם הראשונה. קבעתי את התור לפני שלושה חודשים בגלל שריפה בפי הטבעת ודם. קיבלתי היום מחזור. דיברתי עם האחות בקופה והיא אמרה שאין בעיה להבדק בזמן ווסת. מהי דעתך? אני חוששת שהמיטה תתלכלך בדם הרי אני אהיה בלי תחתונים (סליחה)... אם אני דוחה את התור זה לעוד שלושה חודשים... מה עושים??
אין צורך לדחות את הבדיקה. היותך במחזור אינו מפריע וחבל לדחות הבדיקה למספר חודשים
שאלה לא נעימה... אבל איך גורמים למיטה לא להתלכלך? הבנתי שהבדיקה היא 5 דקות לפחות... תודה
זה לא היה נורא בכלל כמו שדמיינתי שיהיה... בדיקה קצרה לא כואבת ולא מביכה. תודה!