דימום רקטלי - התייעצות.
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 31, וסובלת כבר למעלה משנה וחצי מדימום רקטלי בתדירות של פעם בשבועיים/חודש. היציאה עצמה בסדר גמור, לא עצירות ולא שלשול. לפעמים הדימום ממשיך גם אחרי היציאה - יש קצת דם על התחתונים. הדימום לא מלווה בכאבים. הדם טרי. התזונה שלי עשירה בסיבים תזונתיים, ועל פי מעקב שעשיתי לא זיהיתי שום קשר בין מזון מסויים שאוכלת/לא אוכלת לבין הדימום. הרבה מהפעמים זה קורה ביחד עם הווסת, או יום-יומיים לאחריה, אבל לפעמים גם לא בצמוד אליה (יתכן וסביב הביוץ, לא יודעת להגיד במדוייק). איזה בדיקות כדאי לי לעשות? עם איזה רופא להתייעץ? פרוקטולוג? גניקולוג? גסטרולוג? תודה מראש.