נפיחות/פצע בישבן שמתפשט
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אלון, אני בן 60 בריא בד"כ. זה כשבועיים גיליתי נפיחות בשקע של הישבן בחלק העליון ליד עצם הזנב - רחוק מפי הטבעת. בהתחלה היה כמו פצעון עור נפוח . לא כעב אלא אם נגעתי בו, אך הפריעה בשל עצם קיומו. עם הימים הנפיחות הנקודתית קצת ירדה אך הנגע התפשט מאוד (יחסית) וכעת במגע זה מרגיש כמו מין חתיכת חבל קשה. רופא המשפחה נתן לי משחה דרמטולוגית רחבת ספקטרום ושלח אותי לבדיקה כירורגית (דרמקומבין). קבעתי טור אליך, אבל לצערי הטורים ארוכים ולאור העובדה שכעת מתחיל להציק לי ואם אני לוחץ מרגיש כאב חד, מה אתה חושב על הבעיה? איך אוכל לטפל בינתיים עד הביקור אצלך? תודה מראש.
לא ניתן לענות על השאלה בלי בדיקה גופנית. אם המקרה דחוף ניתן להגיע למרפאה בשעות הקבלה עם קצת סבלנות..