תחושת שריפה בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע טוב. אתמול באחת היציאות כאב לי מאוד הצואה הראשונה היתה קשה לאחר מכן היו שלשולים ודם (היה לחץ בבטן). מאז היציאה הזו כל שעתיים אני מרגישה צורך ללכת לשרותים וכל פעם יוצאת צואה. כואב לי מאוד בלי קשר ליציאה ממש תחושת שריפה בתוך פי הטבעת... ובישיבה בשרותים זה מחמיר... אני הולכת כמו צפרדע מרוב כאב. אודה לעצה למשחה או משהו שיכול להועיל. בינתיים שמה מגבונים שמקררים את המקום שקצת עוזרים. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
תעשי אמבטיות ישיבה במים פושרים-חמימים. שימי כל משחה לטחורים שיש ברשותך וקחי משהו נגד כאבים. אם לא יחלוף-פני לבדיקת רופא
(מספר מקשר)