הליקובקטר וכאבים בבטן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' לפני כחצי שנה היו לי כאבים בבטן התחתונה. עשיתי סיטי והתגלתה דלקת במעי הדק (גם בדיקה גניקולוגית נעשתה ונשללה). ניתנה לי אנטיביוטיקה אך הכאבים לא פסקו. עשיתי קולונוסקופיה וגסטרו והתגלה חיידק והליקובקטר בקיבה. קיבלתי את הטיפול האנטיביוטי המשולש והכאבים לא פסקו. עשיתי תבחין נשימתי והתגלה ריפלוקס- כעת נוטלת אומפרדקס 1. האם קיים סיכוי שתבחין נשימה לא יעיל ב100% ויכול לפספס הליקובקטר? 2. לאיזה רופא אפשר ללכת בנושא. האם בהכרח בטן תחתונה זה או גניקולוגיה או גסטרו? אציין שהכאבים לעיתים מקרינים לבטן עליונה מעט וגם לצד המפשעה תודה רבה
עליך לפנות לרופא גסטרואנטרולוג. הכאבים בבטן התחתונה אינם קשורים להליקובקטר או לרפלוקס.