טחור ימני פנימי שעבר קשירה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום היתי אצלך לפני 4 ימים ביצעת קשירת טחור פנימי ימני כרגע מה שאני מרגישה זה שרק אחד מהטחורים החיצוניים נפוח ורגיש למגע ושאר הטחורים מכווצים . האם יכול להיות שזה הטחור שקשרת ושכרגע הוא בחוץ? כי אמרת שאתה קושר טחור שהוא פנימי ואם כן , כמה זמן עד שהוא יפול, עברו 4 ימים..
טחורים חיצונים לא קושרים. ייתכן והקשירה של טחור פנימי הפסיקה את אספקת הדם אל הטחורים החיצונים בסביבתו ולכן הם התכווצו. הטחור הפנימי שנקשר "נושר" תוך כיממה.
אז אם כך למה לדעתך נוצר טחור חיצוני יחיד שנפוח ורגיש למגע. יש קשר לקשירה שעברתי ?
אז מה זה הטחור החיצוני היחיד שנשאר עדין נפוח וכואב?