פיסורה, ניפדיפין וכתמי דם
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני משתמשת מזה יומיים בניפדיפין עקב פיסורה. כבר לפני שבוע- ביום בו התפרצה הפיסורה, בסמוך לפי הטבעת יצאה חתיכת בשר שנראית כמו שעועית. אני שותה כל יום פגלקס והיציאות רכות, לא מכאיבות ואין דימום. אתמול לא הייתה יציאה. הבוקר בשירותים (טרם הייתה יציאה), ניגבתי בעדינות את אזור פי הטבעת וראיתי כתמי דם קלים. האם זו השפעה של הניפדיפין? האם להפסיק את הטיפול ולחזור לרקטוג'סיק (בו השתמשתי כשבוע, עד לפני יומיים)? תודה
כעת, לאחר יציאה, התגבר מעט הדימום אך לא היו כאבים במהלך היציאה והיא הייתה רכה כך שלא ברור לי מדוע הופיע דימום...?
הבטתי על האזור וראיתי שיש מעין שריטה/חתך באורך סנטימטר מחוץ לפי הטבעת ואני מניחה שמכך נובע הדימום. כיצד לטפל שכן האזור כל הזמן חם ולח בגלל המשחות...
הדימום מקורו בפיסורה. תמשיכי לטפל לפי הוראות הרופא שבדק אותך. אם אין שיפור תוך 2-3 שבועות פני לבדיקה חוזרת