דימום בזמן מתן צואה לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני ניתוח היו טחורים חיצוניים עם דימום בזמן יציאת צואה. אובחן דרגה 4 עם דימום. לאחר ניתוח של טחורים דרגה 4 לא היה דימום כלל במשך חודשיים. לאחר חודשיים מסיבה לא ברורה (מאמץ, הרמת דלי כבד או כדומה) יש יציאת דם (טיפות וכדומה) בזמן מתן צואה. הניתוח בוצע עם Staple והכל היה תקין ללא תופעות לוואי. גיל המטופל 44. האם זה אומר שהטחורים חזרו או שזה תופעה שעלולה להיות? מה הפתרון למנוע דימום זה? תודה רבה על המענה.
לקריאה נוספת והעמקה
דימום מהסוג שמתואר יכול להיות ולאו דווקא אומר שחזרו הטחורים. צריך לפנות לבדיקה אצל הרופא המנתח
(מספר מקשר)