דם בצואה חד פעמי ייעוץ
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 41 אחרי 2 לידות האחרונה לפני 7 שנים.לפני 8 חודשים היה ארוע של דם בצואה ..ממש כל האסלה נהיחתה ורודה שחשבתי שאולי זה מחזור..אחכ ראיתי שבין השכבות של הצואה היה דם טרי..ללא מאמץ בעת היציאה.קצת ..כמה לחיצות...נלחצתי מאוד ונבדקתי במיון ולא נמצא שום עדות לטחור חיצוני ונאמר שאולי זה טחור פנימי..נשלחתי לקולונסקופיה ואני די חרדתית ממנה..ושוקלת לא לעשות...האם העובדה שהדימום היה חד פעמי מצהיע שזה טחור פנימי?איך בודקים טחור פנימי?..
לקריאה נוספת והעמקה
אם מדובר באירוע חד פעמי לא הייתי מייחס לו חשיבות ואם עברו 8 חדשים ללא חזרה של דימום לדעתי ניתן לוותר על המשך בירור
(מספר מקשר)