שאלה בעניין דם בצואה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מודאגת מעט. בת 30 יש לי דם בצואה כבר תקופה ממושכת של חודשים אם לא שנה ואף יותר. הדם הוא טרי ואין לי כאבים ביציאות, פעם היה לכן חשבתי שזה טחורים. יש לי שלשולים לעתים קרובות, לא תמיד, וזה קראתי שגם יכול לגרום לדם. באחת הקבוצות בפייסבוק מישהי העלתה שאלה על דם טרי חדפ מפי הטבעת. וכולם ממש הלחיצו אותה שצריך מיון; דחוף; מסוכן.. לא ישנתי כל הלילה מדאגה עליי. אצלי זה לא חד פעמי... האם זה יכול להיות סרטן? מי שענה לה לא היה איש מקצוע. רוצה לקבוע תור למומחה אבל הביישנות חוסמת אותי. שוקלת לפנות לפסיכולוג. תקל עליי אם תרגיע אותי.
בגילך רוב הסיכויים שמדובר בבעיה קלה כמו טחורים. חשוב שתתגברי על הביישנות ותפני לבדיקת מומחה בתחום שיאבחן ויציע טיפול.