שבוע אחרי ניתוח לכריתת טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עבר שבוע מאז עברתי ניתוח לכריתת כל הטחורים שהיו לי, יש לי כמה שאלות שמטרידות אותי: 1. לאחר הניתוח יצא לי בלט מפי הטבעת שעד היום קיים וכואב, למיטב הבנתי זה בצקת, האם זה יתכן? והאם זה יכול להיות משהו אחר? איך מעלימים את זה? 2. האם יתכן ששבוע אחרי הניתוח עדיין בכל יציאה יהיה לי דימום מאסיבי , לעיתים לא ניתן לראות את הצואה מאחר והיא מלאה בדם. תקין? כמה זמן נמשך דימום? תודה על תשובתך,
לקריאה נוספת והעמקה
המהלך שאת מתארת אינו מהלך רגיל אחרי ניתוח לכריתת טחורים. עלייך לפנות לבדיקת הרופא המנתח! בליטה רגישה יכולה להיות בתגובה לניתוח אך דימום רב בכל יציאה דורש בדיקה.
(מספר מקשר)