כאבים אחרי ניתוח אפנדציט
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בת 47 עברתי ניתוח להסרת תוספתן ליפני 11 יום יש לי כאבים מין היתכווצויות חזקות בבטן העליונה כל כמה דקות כאב היתכווצות כואבת כמה שניות והפסקה כמה דקות וככה כל היום יש לציין שאין לי חום והיתיאות סדירות חוץ מיזה שהבטן מאוד נפוחה האם זה נורמלי וכמה זמן הכאבים ימשיכו?תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
את לא אמורה לסבול מתופעות כאלה 11 יום אחרי ניתוח. עלייך לפנות בהקדם לבדיקת הרופא המנתח { חשוב לדעת באיזו גישה נעשה הניתוח, מה היו הממצאים ומה היה במהלך ההחלמה בימים הראשונים שלאחר הניתוח. יש אפשרויות רבות ורק במפגש ובדיקה גופנית ניתן להתקדם)
(מספר מקשר)