נרות לטחורים- למה זה עם מרשם?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי טחורים... לפני שנה הלכתי לרופא משפחה תארתי לו והוא הביא לי נרות שדורשות מרשם רופא... לא רציתי בדיקה גופנית.. שאלתי אותו אם אני לוקחת את הנרות ובסוף לא מדובר בטחורים האם זה מזיק והוא אמר שזה לא מזיק...למה בכלל הנרות האלה דורשים מרשם אם הם לא עושים נזק? פשוט לצערי אני צריכה שוב נרות ואני אפילו מתביישת לדבר על זה שוב עם הרופא... אולי תוכל לשלוח לי למייל שצרפתי מרשם? בבקשה גם ככה זה לא מזיק רק מועיל...
הצורך במרשם רופא לתרופות נקבע על ידי משרד הבריאות. לא נותנים תרופה בלי בדיקה גופנית מפני שעלולים לשנות את הסימפטומים ולעיתים ל"פספס" בעיה רצינית יותר. בוודאי שאיני יכול לשלוח לך מרשם במייל מכיוון שאיני נותן מרשם למטופל שלא בדקתי ושאיני מכיר. ממליץ לך לפנות לבדיקת מומחה בתחום.