החלמה לאחר ניתוח מחלת הסעיפים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחר שטיפול שמרני בדלקת הסעיפים ללא הועיל בוצע ניתוח לכריתת חלק מהסיגמה. האם לאחר הניתוח קיימת החלמה מלאה ממחלת הסעיפים? בוצע קולונוסקופיה ולא נמצאו סעיפים נוספים. האם המחלה יכולה להכות שוב? האם מוגדר כחולה ב-דיברקולוזיס לצמיתות? תודה
סעיפים של המעי הגס הינו מצב נרכש המתפתח עם השנים (לא אפרט הסיבות כאן) ויכולים לגרום לסיבוכים שונים. אם כל הקטע שהכיל סעיפים נכרת בניתוח הרי שנכון לעכשיו אין לך מחלת סעיפים. ישנה אפשרות תיאורטית שבעתיד יכולים להתפתח סעיפים בחלק מהמעי שנותר. כרגע אתה בריא מבחינת בעיה זו...
תודה על תשובתך האם היום לאחר ניתוח יכול לקבל נכות בגין דיברקולוזיס?