ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני 11 יום אחרי ניתוח כריתת טחורים. אתמול בערב והיום בבוקר עד הצהריים היו לי בערך כל חצי שעה שעה יציאות. במהלך הימים הראשונים לאחר הניתוח היו לי יציאות לסירוגין ואחרי 4-5 היו לי כבר יציאות יומיומיות. 1. ייתכן שהתרוקנתי אתמול והיום בתדירות גבוהה בגלל הניתוח, בגלל שהצטבר לי במהלך ההחלמה? 2. עוד יומיים יש לי ביקורת, האם הרופא מחדיר אצבעות לאיזור המנותח, כדאי לקחת לפני הבדיקה משככים, זה כואב? תודה.
בוקר טוב, מה שאתה מתאר זה לחלוטין נורמלי. 1. יתכן מאוד שכן. 2. אני בד"כ לא בודק עם האצבע אלא רק מסתכל, אבל אני לא יכול להתחייב שכך נוהגים כולם. אם אתה חושש - כך משכך כאבים לפני הביקור. בהצלחה.