בדיקת גסטרו פענוח דחוף

דיון מתוך פורום  פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות

28/02/2017 | 10:49 | מאת: שוש

אחרי ניתוח לכריתה תת שלמה של הקיבה שבו הורידו מרבית מהקיבה לפני 3 חודשים.אתמול עשו לי גסטרו וזה מה שכתוב.<br> קיבה-בקע סערפתי קטן ללא כיבים.על גבי השקה התלבטות פוליפיאדית נלקחה דגימה.לולאת מעי הדק מעבר להשקה תקינה לא הצלחתי לאתר כניסת לולאה שניה.פתולגיה נשלחה בדחיפות<br> מה זה אומר.עשו גסטרו עקב המשך ירידה במשקל, כאבי בטן, בחילות והקאה. כיום עומדת על משקל של כ36 קילו ללא הצלחה לעלות למרות תזונה מתאימה.

לקריאה נוספת והעמקה

לא פירטת בת כמה את ולמה עברת את הניתוח לכריתת רוב הקיבה. לא ניתן לענות לך בלי פרטים אלו.

28/02/2017 | 16:14 | מאת: שוש

בת 55 הניתוח היה בעקבות כיבי קיבה

צריך לחכות לתשובה מהביופסיה שנלקחה בגסטרוסקופיה האחרונה. אם היא תהיה תקינה צריך לחפש סיבה אחרת לכאבי הבטן והירידה במשקל. האם עברת קולונוסקופיה? CT בטן?

28/02/2017 | 16:36 | מאת: שוש

בוצע לפני הניתוח קולונוסקופיה וct ללא חומר ניגוד ויצא תקין.מזה הלולאה שלא ראו במעי הדק

התלונות שלך יכולות להיות קשורות ל: 1) המחלה ממנה סבלת ושבעטיה נותחת. 2) אפשרות לבעיה אחרת שלא קשורה למחלתך ושאולי לא אובחנה 3) סיבוך של הניתוח שעברת מהמעט שכתבת ובלי שיחה ובדיקה גופנית וסקירה של כל הבדיקות שעברת לא יהיה אפשרי להשיב לך. וכמובן,כמו שכתבתי, צריך לקבל את תשובות הביופסיה האחרונה שנלקחה. העובדה שבגסטרוסקופיה לא הצליחו להיכנס לאחד מפתחי לולאת המעי הדק יכולה לרמז על בעיה בהשקה. האם את מקיאה תוכן מרתי בכמות גדולה? אם כן ייתכן וישנה בעיה בתפקוד החיבור שיצרו בין גדם הקיבה למעי הדק. במקרה כזה יש פתרון כירורגי די פשוט.

מנהל פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות