המשך זה לא ערך תקין זה יוצא המון מהסקאלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הגסטרו אמר שזה לא תקין קצת ושלח אותי פעם שניה ופעם שניה יש עליה ..וזה לא תקין כי זה יוצא מערך שלו בסקאלה זה 100 ומה לגבי השתן שזה ממש גבוה ורשום לי אפילו נבדק פעמיים ןכול הזמן הפה יבש אולי יש בעיה בבלוטות רוק? הנאמר לי שזה לא ערכים שרשורים לבלוטות יותר לתיפקוד הלבלב
עניתי לך בהרחבה -עמים רבות לפי מיטב ידיעתי ונסיוני. בעייתך חורגת מתחום התמחותי ולכן יעצתי לך לפנות לרופא גסטרואנטרולוג, רופא משפחה ונפרולוג. אין לי יותר מה להוסיף וחבל לחזור ולפנות אלי בפורומים שונים ובטלפון כי לא אוכל להוסיף מעבר למה שכבר כתבתי.
(מספר מקשר)