אובחנתי כסובל מפיסורה על ידי פרוקטולוג
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הטיפול שניתן הוא ג'ל ניפדיפין ו פגלקס. יש שיפור מסוים כעבור יומיים. האם יש לך המלצות נוספות? (ניקוי אמבטיות תזונה טיפול אחר)? האם ניתן לראות בבדיקה כעבור חודשיים שהפיסורה נסגרה? בתודה מראש ובברכה...
ערב טוב ערן, הטיפול ע"י ניפדיפין לפיסורה מומלץ למשך 6 שבועות רצופים. גם אם חל שיפור מוקדם יותר - אסור להפסיק את הטיפול כי במצבים אלה הפיסורה כמעט תמיד חוזרת. מומלץ לאכול מזון עשיר בסיבים (פירות וירקות), לשתות הרבה מים (לפחות 2 ליטר ביום), וגם אמבטיות עם מים חמים עוזרות - חימום המקום משפר את זרימת הדם אליו ומזרז את הריפוי. למרות השיפור שאתה חש, אל תפסיק את הטיפול למשך 6 שבועות. בכ-85-90% מהמקרים הפיסורה תחלוף. בהצלחה.
תודה רבה על ההנחיות הנוספות וכן על העידוד