כאבים בזמן יציאה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנתיים סבלתי מפיסורה ועברתי טיפול בעזרת משחות. לאחר כחצי שנה נבדקתי שוב על ידי כירורג שאישר שהפיסורה נרפאה. מאז המקרה אני מקפיד מאוד על תזונה נכונה בכדי למנוע מקרים דומים בעתיד. לפני כשלושה שבועות החלו להופיע לי כאבים עזים מאוד, בעת היציאה הנמשכים מספר שעות לאחר מכן ומלווים בתחושת צריבה קשה שנמשכת. בשונה מהפיסורה אני חש שהכאב הינו פנימי ועמוק בתעלה הרקטלית. אני חש כאילו משהו בתוך התעלה חוסם ומפריע ליציאה וחשוב לציין שלא מופיע דימום. רופאת המשפחה שלי נתנה לי טיפול במשחות נגד טחורים אך אני לא חש הקלה ושיפור במצב. אני ממתין לשוב לכירוג המטפל אך עד אז איני יודע מה לעשות לאור הכאבים הקשים הפוגעים בתפקוד היום יומי שלי
שלום אמיר, אין הגיון להמשיך ולהשתמש במשחה לטחורים אם אתה לא מרגיש כל שיפור. מאוד בעייתי לתת ייעוץ פרטני, אחראי ומדוייק לאחר קבלת הסיפור באינטרנט וללא בדיקה גופנית. אין תחליף לבדיקה ע"י פרוקטולוג מנוסה. עד שתיבדק, ניתן להשתמש בתרופות נוגדות כאבים, ולפעמים אמבטיות עם מים חמים יכולות לעזור. בהצלחה.