איקוקלומין/גונאל
דיון מתוך פורום פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, מה ההבדל בין איקוקלומין ובין זריקות כמו גונאל? יש דרך "עדיפה"? תודה, שירי
הי שירי, שניהם גורמים לביוץ. אחד בכדורים והשני (הגונאל) בזריקה. האמת שאני התחלתי עם איקוקלומין אבל זה לא עשה את הפעולה הרצוייה ואז עברתי לזריקות שכן עזרו וגם פחות השפיעו על הרירית, שלפעמים זו תופעת לוואי של האיקוקלומין. לא יודעת לומר לך אם יש דרך עדיפה... נראה לי שזה משתנה גם מאישה לאישה ומרופא לרופא. בהצלחה! רחל
שירי שלום, באופן כללי, מדובר בשתי דרכים רפואיות שמטרתן, בין היתר, יצירת זקיק/זקיקים ובסופו של דבר-ביוץ. למרות המטרה המושתפת, לכל אופן טיפול השלכות משלו, שיכולות גם להשתנות מאישה לאישה. כמו-כן, לרופאים שונים יש העדפות שונות בנוגע לשימוש בשני התכשירים. לכן, אין ממש דרך "עדיפה". במידה ואת מעוניינת, ניתן לפנות לרופא המטפל או לפורום רפואי לקבלת מידע רפואי מדוייק בנושא. קרן
רחל וקרן, תודה על ההתייחסות. אני חדשה בנושא והכל נראה די מבלבל ומפחיד. מקווה שלא אשאר יותר מדי זמן. שירי