מבקשת את דעתכם
דיון מתוך פורום פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי שאלה..אני בטיפול הראשון של אאקלומין , כדור 1 , 5 ימים החל מיום 5 למחזור... ביום ה12 למחזור במעקב זקיקים היו 3 זקיקים: 18מ"מ , 16 מ"מ ו14 מ"מ החל מיום ה12 למשך שבוע קיימנו יחסים יום כן יום לא..בערך שבוע אחרי האולטרסאונד (מעקב זקיקים) התחילו לי כאבים בפטמות..עד היום (12 יום אחרי האולטראסאונד) ממש כואבות הפטמות ולא רק גם השד עצמו גם קצת עייפות אצלי זה קורה הרבה לפני המחזור..למרות שהמחזור שלי ממש לא סדיר,מגיע פעם בכמה חודשים כי אני פוליציסטית זו הסיבה שהתחלתי את הטיפול. האם יש תקווה שזה הריון? או שפשוט אני צריכה לקבל עוד מחזור........................... תודה רבה
הי טניה, לי זה קרה גם שעמדתי לקבל מחזור וגם בטיפול שבו נכנסתי להריון! מקווה בשבילך שזו האופציה השנייה! דורין
מחזיקה לך אצבעות! עדי