איחור
דיון מתוך פורום פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עשיתי ממוצע של המחזור ויצא שכל 24-25 ימים אני מקבלת. היום זה היום ה-26 למחזור וכבר שבוע שאני סובלת מכאבי בטן (כמו כאבי מחזור). היום בבוקר עשיתי בדיקת הריון ביתי והתשובה יצאה שלילית. מה זה יכול להיות? תודה על ההקשבה סנדי
הי סנדי, תמשיכי לעקוב.אם אין לך מחזור סדיר, אז יכול להיות שזה איחור במחזור והכאבים זה בגלל שהוא מתקרב. והאפשרות האחרת והיותר טוב היא הריון! אם לא תקבלי מחר-מחרתיים, תנסי שוב לעשות את הבדיקה. בהצלחה! הלה