מעקב זקיקים-תעזרו בבקשה
דיון מתוך פורום פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם יקרים, בפעם הראשונה התחלתי לקחת איקאקלומין,כדור ליום החל מיום 5 למחזור למשך 5 ימים, לאחר מכן המתנתי יומיים והלכתי למעקב זקיקים ביום ביום ה12 למחזור.התשובה: רירית 6.6 ,הד קו אמצע-כן,נוזל דוגלס-ללא נוזל שחלה ימנית-3 זקיקים:18מ"מ,14מ"מ ו12 מ"מ,נמצאו עוד מספר זקיקים קטנים מ10 מ"מ שחלה שמאלית -נמצאו עוד מספר זקיקים קטנים מ10 מ"מ מה דעתכם? יהיה ביוץ? אם כן...מתי... תודה רבה רבה
הי טניה, אני לא רופאה, אז קחי את הדברים שלי בערבון מוגבל, אבל מהנסיון שלי, זה מתקרב וצריך להיות בטווח של עוד יומיים בערך.... שהזקיק יהיה בערך בגדול 21-22 ככה. בהצלחה מעיין
טניה שלום, מקווה שהצלחת כבר לקבל מענה לשאלתך. לשאלות הדורשות מענה רפואי, ממליצה לך להנפות את השאלה לרופום הרלוונטי. בברכה, קרן