איחור במחזור מלווה בכאבי בטן תחתונה
דיון מתוך פורום פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אודה לך על תשובתכם המהירה (התור הקרוב לרופא שלי הינו ב18 לחודש). בחודש מאי נטלתי ציטוטק לאחר הריון ללא עובר. ב19 ביולי הייתי בביקור רופא והכל היה תקין. היום יש לי איחור במחזוק של ארבעה ימים כאשר המחזור שלי סדיר ללא איחור ביום אמנם יש לי התכווצויותוכאבים בבטן התחתונה והיה לי כתם חום אחד בלבד אתמול. אני מודאגת, מה עלי לעשות? האם לפנות למיון או לחכות לתור לרופא? תודה על העזרה
לקריאה נוספת והעמקה
גלית שלום, מכיוון שהפורום הנוכחי לא מספק מענה רפואי, ממליצה לך להפנות את שאלתך לפורום רפואי מתאים. קרן