איקקלומין
דיון מתוך פורום פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעלי ואני מנסים להכנס להריון בחצי שנה האחרונה. בגלל שהמחזור שלי לא סדיר, הרופא המליץ שנתחיל באיקוקלומין. יש לי חברה שגם במצב דומה והרופא שלה המליץ על טיפול בזריקות. מה ההבדל? האם שיטה אחת נחשבת מומלצת יותר מהשניה? תודה.. עינת
עינת שלום, לרופאים שונים יש העדפות שונות בנוגע לשימוש בשני התכשירים, שמטרתם השראת ביוץ. ישנם רופאים שמעדיפים את השימוש בזריקות מכיוון שבמקרים מסויימים האיקוקלומין יכול להפריע להתעבות הרירית (באותו מחזור טיפול), אף כי לא בהכרח. עם זאת, ההשפעה של שתי צורות הטיפול היא מאוד אינדיבידואלית ולעיתים יש לנסות על מנת להגיע לאופן הטיפול הנכון מקווה שתמצאי אותו במהרה, קרן
הי עינת, לי האיקוקלומין מאוד עזר. ככה נכנסתי להריון הראשון (עם הזרעה..) :)מקווה שגם אצלך בקרוב. ליאת