בעיה בעקבות תרומת זרע

דיון מתוך פורום  פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה

15/03/2013 | 16:18 | מאת: עילית

היי קרן, אני ובעלי עברנו תרומת זרע , ובעקבות זאת נולדו לנו תאומות מקסימות , אך הבעיה היא שמהרגע שהן נולדו קשה לקבל שהבנות לא שלו , ולכן הוא מתוסכל נפשית ומינית מכך . אני לא רוצה לאבד את הנישואין האלו וידענו עוד לפני הנישואין שיש בעיה והדחקנו את נושא תרומת הזרע אך ברגע האמת עשינו תרומת זרע. אני לא יודעת לאן לפנות ומה לעשות ? בבקשה צריכה את תמיכתך ועזרתך ..

עילית שלום, תרומת זרע אכן יכולה לעלות, ולרוב מעלה באופן בלתי נמנע, דילמות וקונפליקטים הנוגעים להתמודדות של שני בני הזוג. ההתמודדות עם הנושא מתחילה כמובן עוד בבחירה להשתמש בתרומת זרע וכבר בעיתוי זה חשוב להתחיל לדבר על השאלות, החששות והלבטים שעולים. אני מבינה ממה שכתבת שלא ניתן לכך מספיק מקום בעבר ולכן הדברים הלא מעובדים כנראה עולים היום (גם היה ניתן לכך המקום אין זה אומר שלא היו עולים מחדש היום). בכל אופן, מדובר בנושאים מהותיים שכפי שאת כותבת, משפיעים על רמות חיים שונות ולכן חשוב לפתוח ולברר אותם. לא ציינת לפני כמה זמן נולדו התאומות וכמובן כמו כל לידה אחרת, ההסתגלות והעיכול לוקחים זמן, במיוחד כאשר מדובר בסוגיות מיוחדות ורגישות כמו אלה העולות מתרומת זרע. במידה ושניכם תרגישו בנוח עם האפשרות, במקרים כאלה טוב להתייעץ ולעבור ליווי של איש מקצוע העוסק בתחום, שיכוון אתכם ספציפית בנושא המדובר. ליווי שכזה נחוץ ובעיני אף הכרחי בזמן קבלת ההחלטה על התרומה וליווי ההתמודדות הראשונית עמה. אל תהססי לפנות שוב בכל שאלה או צורך, קרן

18/03/2013 | 06:13 | מאת: עילית

היי קרן הבנות נולדו לפני כחמש שנים ובעלי לא יכול להוציא מהראש שהבנות לא שלו , הוא מתוסכל מאוד וזה לידי ביטוי ביחס שלו כלפי הבנות הוא היה פעם אחת אצל פסיכולוגית שילם כסף והתאכזב נורא ממנה . קרן , הזוגיות שלי נהרסת מה אני עושה?

מנהל פורום פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה