לשון בחוץ באולטראסאונד
דיון מתוך פורום אבחון טרום לידתי וייעוץ גנטי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עברתי סקירה מוקדמת בשבוע 14+3 שהייתה תקינה לחלוטין. בתמונת 2d שנמסרה לנו נראה שהלשון של העוברים בחוץ, אבל הרופא לא אמר על זה כלום. זה מטריד אותי כי האינטרנט מלא במידע מלחיץ. אציין שקיפות עורפית יצאה תקינה- 0.9 ממ, סיכון גיל 1:200 סקר שליש ראשון היה 1:190 תבחין משולש 1:680 ביצענו nipt שיצאה תקינה לא ניתן לצערי לצרף תמונה, אך אשמח לחוות דעתכם
לקריאה נוספת והעמקה
לשון יכולה להיות בחוץ, אם זה לרגע (=רגע הצילום). ברם לא אמורה להיות בחוץ כלהזמן. אם את מוטרדת שאלי את הסוקר.