חיתוך נקודת חן לבדיקה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ניר שלום, לא מזמן חברה שלי הבחינה בנקודת חן גדולה על הגב שלא זכרתי שהיתה לי אי פעם. ניגשתי לרופא עור ב"כללית" להיבדק - הוא אמר שזה כנראה לא רציני אבל לפנות לפלסטיקה שיחתכו את זה ויבדקו בכל זאת. אני מעוניין להימנע מהצלקת (למרות שהיא תהיה קטנה ובגב). השאלה שלי - האם ניתן לבדוק את הנקודה בדרך אחרת מבלי לחתוך? האם יש סכנה בהסרת נקודת החן הזו בלייזר? (סכנה מבחינת הלייזר עצמו). תודה רבה, המפוזר.
בדיקה בדרמוסקופ יכולה בהחלט לעזור. פנה לרופא עור המבין בדרמוסקופיה. הסרה בלייזר אינה מאפשרת בדיקת השומה ולכן אינה מומלצת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)