לחוצה מאוד
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני שבוע הייתי בבדיקה שגרתית של השד אצל כירורג(שמשמש גם כאונקולוג) במהלך הבדיקה הוא הבחין בנקודת חן גדולה שיש לי בבטן ומסביבה הילה לבנה והורה לי להסירה מייד מבלי להמתין האם היא ממאירה? יש לציין שהיא כואבת לי בתודה מראש דנה
ראשית אני מתנצל על העיכוב בתשובה, שנבע משהייתי בכנס רפואי בארה"ב. איני יכול להתיחס ספציפית למצבך ללא בדיקה, אולם התיאור שמסרתך יכול להתאים ל-halo nevus שברוב המקרים זוהי שומה שפירה שמשום מה הגוף מתיחס אל תאיה כ"גורם זר" ותוקף אותם (ולכן ההילה הלבנה). למען השקט הנפשי שלך, בכל מקרה לא תהיה זו טעות להסיר את השומה שהדאיגה את הרופא- כך תוכלי לדעת בוודאות מהי טיבה של השומה. בריאות שלמה, ד"ר ניר נתנזון
מודה לך מאוד על תשובתך