יש לי שאלה לגבי נקודות חן ושומות שקשורה אליי!
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי נקודת חן ועלייה מופיעים לי חצ'וקנים....זה בסדר ולא פוגע [ואני לא נוגעת בחצ'קונים לא מפוצצת ולא כלום] ועוד שאלה יש לי שומה שהיא לא סימטרית וגווניה שונים...חום בהיר חום כהה והכל כזה ביחד....וליד השומה התחיל להוםיע לי כזה סוג של המשך לשומה בצבע חום בהיר ..לםני חודש...האם החלק החדש שמופיע הוא מסוכן?... ועוד שאלה עם אני מורידה שערות משומות ונקודות חן זה לא פוגע ולא עושה סרטן?....וזה לא מסוכן? מקווה שתענו לי בקרוב כי אני ממש צריכה לדעת....
1. אין משמעות לחצ'קונים על השומה. 2. שומה מששתנית דורשת בדיקה בהקדם ע"י רופא עור. 3. אין סכנה בהסרת שערות משומה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון