נקודת חן כואבת
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , יש לי נקודות חן בגוף כמו לכולם , אבל יש אחת שהיא קצת יותר גדולה מהאחרות והיא לעיתים כואבת לי כמו דקירות קטנות שאלתי היא האם זה אופייני או שמה צריך לבצע איזושהי בדיקה . ויש לי מסביב לפיטמה נקודות חומות שעליהן יש נקודות שחורות האם גם את זה צריך לבדוק ואם כן היכן אתה ממליץ לי ? אשמח אם תענה לי בהקדם תודה רבה
את כל השומות יחשלבדוק לפחות פעם בשנה אצל רופא עור. הדקירות בשומה לרוב אינן מצביעות על בעיה אולם בכל מקרה כדאי לבדוק. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
תודה על התשובה המרגיעה. יש לי שומות רבות בפנים (מעל 20) וזוהי תופעה תתורשתית-גם לאחיי יש זאת- אך מעולם לא נבדקתי.