נקודת חן גדולה בגב
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, קוראים לי רוני ואני בת 18. יש לי נקודת חן קצת בולטת מעל העור, קוטרה הוא קצת פחות מס"מ. אני לא זוכרת את עצמי בלעדיה. לפי מה שאני רואה צבעה אחיד (חום כהה) וגבולותיה פחות או יותר ברורים. בגבולות שלה הצבע טיפה שונה מהצבע של הנקודה עצמה (יותר בהיר). בזמן האחרון הנושא התחיל להדאיג אותי. רציתי לדעת האם יש סיכון בכך? האם עצם העובדה שהיא נמצאת על העור שלי כל-כך הרבה זמן יכולה להרגיע אותי? תודה רבה ויום טוב.
הסיכוי ששומה שאינה משתנה היא סרטנית הוא נמוך. בכל מקרה אני ממליץ על בדיקה מוסמכת ע"י רופא עור- רצוי בעזרת דרמוסקופ. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
כן, אגש בכל מקרה לרופא. בנוסף ברצוני לשאול, אם אני רוצה להורידה מטעמי אסטתיקה- כיצד זה מתבצע? תודה רבה.