שומות שגולחו
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני 6 שנים בערך גילחו לי 4 שומות מאיזור הגב ובטן עליונה.השומות לא עוררו שום חשד כלשהו פשוט לא היו אסטטיות לכן הוסרו.שאלתי היא,האם לאחר הסרתן עדיין יש סיכוי כלשהו שהן התפתחו למלנומה בעתיד או ש"הגילוח"ביטל את האפשרות הזו לתמיד מבחינת השומות האלו?(למרות שמלכתחילה לא היו מסוכנות בכלל) תודה
אם השומות הוסרו בשלמותן אזי הסיכון להופעת מלנומה זעיר (אם כי מלנוציטים יכולים לנדוד מהסביבה ולהתישב מתחת לצלקת). בריאות שלמה ד|ר ניר נתנזון
אלו היו שומות שמאוד בלטו מעל העור ולא היו מסוכנות בכלל ועכשיו יש רק עיגול לבן דהוי וסימטרי אך עם זאת יש מן צל מסביב לכל אחת בצבע ורדרד בהיר מאוד.האם זה חלק מסימן הצלקת? האם אתה ממליץ לעשות כריתה מלאה שלהן? תודה רבה