דואגת נורא, כתמים או פטריה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כיומיים פתאום גיליתי מספר כתמים ( נראה כמו פטריות) על צד אחד של גבי , הם אינן באותו גודל, כל אחת בגודל אחר ויש אחת ענקית.... הצבע שלהן הוא חום בהיר (כמו כתם קפה)- אדמדם(כשמזיעים) זה לעיתים רחוקות מגרד לי אבל כמעט ולא. לא נחשפתי לשמש באזור בכלל. אני בלחץ היסטרי ולא ישנה כבר לילות. האם יש מצב שזה פטריות? ממה נובעות פטריות? קראתי שיכול להיות זה פטריות שמש? ההיסטריה גדולה ... זה לא מתפשט ולא גדל כבר מספר ימים. אני אוכלת הרבה ג'נק, האם זה שייך? יש לי סבוראה בראש, האם יש לזה קשר??
במקום לדאוג פשוט גשי לבדיקת רופא עור. הרי אינך מצפה שעל סמך תיאור בלבד אוכל לאבחן את מחלתך. פטריות, אגב, הן אורגניזם המצוי בשפע בשביבה הטבעית שלנו והן מתרבות כשיש להן תנאים נוחים. לאוכל אין קשר לכך אם כי לג'נק פוד יש תופעות לוואי אחרות... בריאות שלמה ד|ר ניר נתנזון