כתם עור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש נשרפתי בבריכה , לאחר כשבוע הופיע כתם קטן.הכתם לא מגרד ולא אדום , אם אני מסתכל הייטב בכתם אני מבחין בשתי נק' חן קטנטנות . האם זה תסמין ? האם עלי להיבדק ?
כל הופעה של נגע עורי חדש או שינוי בנגע קיים מחייבת בדיקה של רופא עור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
לפני כחודשיים נוצר לי כתם חום מתחת לחזה הכתם גדל לגודל של כשני ס"מ וחצי. הכתם אינו עגול ואינו סימטרי. רציתי לדעת על אילו מצבים הכתם יכול להעיד והאם יש מצב שזה סימן לסרטן העור?
כל כתם חחדש בעור מחייב בדיקת רופא, ביחוד אם מדובר בנגע שדל יחסית מהר. תיאורטית, יתכן כי מדובר ב"כתם שמש", פטרייה, שומה או סרטן עור (הסיכוי נמוך אך קיים)- וללא בדיקה גופנית לא ניתן לאבחן. לכן פני בהקדם לרופא עור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתננזון