עור שרוף וכתמיים לבנים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
00אני בהיירת עעור ונשררפתיי כברר לפפני ששנה ווהתקלפפתיי ווממאז מוופייעים ללי ככתמייפ קטטניםם לבבננייםם בבאאזורר החזזהה הקקייץ נניסיתתי שוב לההשתזף בזמן קצר אאך נגררם ששוב נזקק וייש לי כוויות ששמש וקקמטיםם...האם בבגלל שני מקרייםם אלה ההנזק יהיה בללתי הפיך ווההעור שלי לא ישתקם? עעכשיוו הוא מחווספפס לא נעים ולא יפה..איך אני אדע אם אני כבר במצב של ססיכון לסרטן? יש דררך לטפפל בכוויות ולשקם את העור? תודה מראשש
כל כווית שמש מעלה את הסיכון לסרטן העור ובוודאי שתורמת רבות להזדקנות העור. כל מה שנותא כעת הוא לטיל בנזק שנוצר ע"י תכשירי לחות למיניהם ובעתיד להימנע ככל שניתן מחשיפה לשמש. כמו כן ישלהיבדק כל 6 חודשים ע"י רופא עור. בריאותשלמה ד"ר ניר נתנזון