כתמים אדומים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר נתזון אני בת 41 בהירה מאד ומנומשת מאד. פעם בשנה אני נבדקת אצל רופא עור שעוקב אחר הנמשים שלי ועד כה הכל היה תקין. היום במקלחת גילתי על גבי שני כתמים חדשים קטנים אדומים שטוחים שנראים כמו כוויה (חשוב לציין שאני לא נחשפת לשמש ובטח לא בגב) האם יש סיבה לדאגה? כמה דחוף אני צריכה לראות רופא? בעוד שבועיים אנו אמורים לנסוע לטיול משפחתי לאחר שבן זוגי החלים מסרטן שהתגלה אצלו לפני שלוש חודשים. והיה והכתמים סרטנים האם אוכל לנסוע אני יודעת שקשה להשיב על שאלותי מבלי לראות אותי אך אודה לך אם תוכל לומר לי ולו מעט מכיוון שיש לי תור לרופא עור רק בעוד שבוע. תודה גדולה.
אני מבין את הדחיפות אבל ממש אין לי שום דרך לאבחן בלי לראות במה מדובר. האם תוכלי לפחות לשלוח תמונת תקריב באיכות גבוהה? בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
בהחלט. אני אשלח לך תמונות הכי טובות שאוכל אם רק תשלח לי מייל. המון תודה ושבת שלום.