פצעון בקצה הפיטמה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 25, התעוררתי הבוקר עם הבליטה הזאת בפיטמה, יש סיבה להבהל או שזה יעבור מעצמו? תודה רבה! שכחתי לציין שהפצע מאוד כואב לי בחיכוך מצורף לינק לתמונה http://picasaweb.google.com/lh/photo/IaqO4T0UqTfqEqJzO8xFUVpxOjJyILzWEjhqCoxUBiU?feat=directlink
התמונה של הפיצעון לא מספיק ברורה (זוית הצילום אינה מתאימה). בכל מקרה לא ניתן לאבחן רק על סמך צילום... אם יש לך ספקות פשוט פנה לרופא עור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
התמונה של הפיצעון לא מספיק ברורה (זוית הצילום אינה מתאימה). בכל מקרה לא ניתן לאבחן רק על סמך צילום... אם יש לך ספקות פשוט פנה לרופא עור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון