מלנומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על התשובות הקודמות. הארת את עייני בתקופה חשוכה. הביופסה הייתה MELANOMA IN SITU , עברתי הרחבה שנמצאה תקינה ועברתי pet c.t שנמצא תקין(בכל הגוף) שאלתי: האם אני מוגדר כרגע כחולה סרטן או רק כבעל סיכויי גבוע לחזרת המחלה, והאם אני צריך לבצע ברור נוסף או רק מעקב כל שלושה חודשים?
כעת אין לך סרטן ואתה למעשה בריא. סיכויי החזרה של המלנומה שהיתה קרובים מאוד ל-0. לעומת זאת אתה בהחלט בסיכון גבוה לפתח מלנומה חדשה. מעקב כל 3 חודשים למשך שנתיים (לאחר מכן כל 6 חודשים) הוא הדרך הנכונה להמשיך בה. אם יש לך ריבוי שומות (מעל 20) כדאי לשקול לבצע מיפוי שומות. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון