צלקת
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' שלום רב, על פי המלצת רופא העור שלי עקרו לי כמה נקודות חן, שאחת מהן על השכם, נשארה צלקת איומה ומכוערת שמונעת ממני היום ללבוש כל דבר שהוא ללא כתפיות. חשבתי שאם הזמן הגלד יקטןת אך עברה כבר למעלה משנה וזה נפוח וורוד נראה ממש כמו שומה, הניתוח נעשה לא ע"י לייזר אלא בסקלפל, מה האפשרויות שלי כרגע בשביל להעלים את הצלקת ומי אמור לשלם על כך קופת החולים או אני?
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר על תדובת יתר של העור לניתוח, שנקראת קלואיד. יש מס' אפשרויות טיפול- פני לרופא עור לקבלת הסבר וטיפול. כמובן שכל הטיפול הוא במסגרת קופת החולים. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)